Županijski vijećnici HDZ-a u Skupštini Krapinsko-zagorske županije u četvrtak su ostali suzdržani prilikom izglasavanja županijskog proračuna za 2022. godinu nazvavši ga "brendiranim."

Proračun za iduću godinu koji iznosi rekordnih milijardu i 176 milijuna kuna usvojen je većinom vijećnika, a svoje viđenje pojedinih stavki iz proračuna komentirao je predsjednik Županijske organizacije HDZ-a Krapinsko-zagorske županije Zoran Gregurović.

Komentirao je kako je s obzirom da su na izglasavanju nedostajali neki vijećnici iz vladajuće većine, pokazano tko još toj većini pripada glasujući za proračun. Pohvalivši kapitalne projekte koje Županija provodi izrazio je žal i kao gradonačelnik što u proračunu nema nijednog projekta koji se dotiče Grada Krapine.

- Činjenica je da se većina tih projekata financira ili iz fondova EU ili iz nekih drugih izvora i na tome čestitam županu i njegovim suradnicima što su uspjeli povući sredstva. Međutim, ako gledamo onaj dio izvornog proračuna vidimo da tu ima niz stavki koje se odnose na promidžbu i brendiranje i sl. Vrlo malo sredstava ide za neke kapitalne, konkretne stvari koji bi sigurno našim Zagorcima i Zagorkama olakšali život na našim zagorskim bregima – rekao je Gregurović.

Pobrojivši određene stavke poput 250 000 kuna za građanski odgoj, 10 000 kuna za razvoj širokopojasnog interneta te samo 100 000 kuna za sufinanciranje nerazvrstanih cesta prema teško pokretljivim osobama s invaliditetom, kao spornu stavku istaknuo je i kako nisu dovoljno zastupljene prilazne ceste prema sakralnim objektima.

- Mislim da se je važno povećati izdvajanja za te neke kapitalne životne stvari. Zbog toga sam nazvao ovaj proračun "brendiranim proračunom" jer riječi da je on razvojan i socijalan su najstarije floskule koje postoje – dodao je Gregurović.

 

Osvrćući se na županovu zelenu i digitalnu viziju razvoja do 2027. godine naglasio je kako je ona u skladu s ciljevima Europske unije za iduće programsko razdoblje. HDZ je oko te strategije ostao suzdržan želeći ozbiljno pristupiti tom problemu jer je riječ o opsežnom dokumentu s preko 800 stranica koji govori o ciljevima u gospodarstvu koje je, smatra Gregurević, u samoj strategiji vrlo malo zastupljeno.