Ove je godine Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta u osnovnim školama dopustilo uporabu četiriju udžbenika povijesti, od kojih samo jedan, u kontekstu uzroka Domovinskog rata, izrijekom spominje velikosrpsku agresiju koja je izvršena na RH, dok ostali udžbenici uopće ne spominju pojam velikosrpske agresije. Neki su to od problema kurikuluma povijesti na koje predsjednik HDZ-ova Odbora za obrazovanje Tomislav Đonlić neumorno upozorava. 

U više je navrata argumentirano isticao da su u udžbenicima iz povijesti, primjerice, premalo zastupljene teme poput Bleiburga, Križnog puta i tisuća masovnih grobnica iz razdoblja poraća, a velikosrpska agresija na RH u Domovinskom ratu u većini se udžbenika niti ne spominje.

http://www.hdz.hr/vijest/nacionalne/vecina-udzbenika-uopce-ne-spominje-v...

Sramotno zanemarivanje!

Đonlić, ujedno i povjesničar, komentirao je nedavno za Jutarnji list formiranje stručne skupine koja će u rujnu započeti s radom kako bi ponudila rješenja za kurikulum povijesti. Najavio je da će HDZ tražiti veću zastupljenost satnice i nastavnoga gradiva o Domovinskom ratu.

http://www.hdz.hr/vijest/nacionalne/video-reforma-skolstva-nakon-tri-god...

Tko nam to piše povijest?!

Pritom je istaknuo da postojeći udžbenici povijesti nisu u jasnom kontekstu prikazali uzroke Domovinskog rata te da ne čudi činjenica da učenici danas ne znaju zašto je uopće došlo do rata:

- Tri od četiri udžbenika povijesti u osnovnoj školi uopće ne spominju pojam velikosrpske agresije na Hrvatsku. Zbog toga u izmjenama kurikuluma treba osigurati da zastupljenost u gradivu, ali i satnici bude veća nego sada. Mi imamo takvo mišljenje i sigurno ćemo javno na tome inzistirati!