Dopustite da roditelji sami biraju kako će odgajati svoje dijete, a ne da im to propisuje manjina. Da se Jovanović više bavi svojim poslom, a manje siluje ideologiju, zacijelo mu se školski plafoni ne bi urušavali kao u Splitu!
Zdravstveni odgoj trebao bi biti izborni predmet. Pozivamo roditelje kojima je neprihvatljiv paraznanstveni 4. modul da njihova djeca ne odlaze na nastavu - glavne su to poruke s današnje presice u središnjici HDZ-a na temu o nasilnom uvođenju zdravstvenog odgoja. Nasilnom, nepripremljenom, brzinskom, znanstveno neverificiranom, protuvećinskom… bezbroj “ukrasnih pridjeva” mogao bi se navesti.
Ideološka opresija
- HDZ nije protiv zdravstvenog odgoja, ali je apsolutno protiv ovako koncipiranog 4. modula, koji se kosi sa svjetonazorom većine hrvatskih građana. Dopustite da roditelji sami biraju kako će odgajati svoje dijete, a ne da im manjina nameće što trebaju činiti i kako trebaju razmišljati. A ne da ih Vlada vrijeđa, degradirajući ih pred vlastitom djecom. Zašto taj predmet ne bi bio izborni, poput vjeronauka? Jer, podjednako ne želimo ni da većina nameće rješenja manjini. Dopustite opcije - apelirao je Damir Jelić, potpredsjednik HDZ-a i saborski zastupnik.
Predsjednik HDZ-ova nacionalnog Odbora za zdravstvo prof. dr. Ante Ćorušić bio je još oštriji:
- Moje dijete neće ići na nastavu spolnog odgoja! Pozivam sve roditelje da, u znak protivljenja jednoumlju, donesu istu odluku. Kako su nam u komunističkom jugo-režimu nametali predmete pod nazivima marksizam i TIPSS (teorija i praksa samoupravnog socijalizma), tako nas danas Vlada terorizira sa svojim “ku(ku)rikulumom”. Po Ustavu, članak 63, roditelji su i odgovorni i dužni odgajati svoju djecu. To neće umjesto njih raditi ni partija ni država.
Seksologija kao nekoć marksizam
Osporivši znanstvene reference ministra Jovanovića i kreatora 4. modula, Ćorušić je upozorio da su u tzv. kurikulumu najcitiraniji autori osvjedočeni pedofil Theo Sanford i kći kubanskog diktatora Ana Fidelia Castro! Seksologija na kojoj počiva “SDP-ova odgojna doktrina” nije nikakva znanost, nego paraznanost. A od nje Jovanović želi stvoriti državnu religiju!?
Damir Jelić je poentirao da u radu Jovanovićeva ministarstva - osim što nam sustavno natura vrijednosna stajališta - nema nikakvog sustava. Po običaju, sve se radi u zadnji čas, stihijski. Ili zaplotnjački. Kao što je svakom školarcu ljeto prekratko, tako je, čini se, i Jovanovićevu ministarstvu: uvijek kasne, uvijek zbrda-zdola! Tako je prijeporni modul predstavljen tek krajem kolovoza, a priručnici su stigli kada je nastava već bila započela. Još je niz primjera “dobrog rada”:
Kaos, bešćutnost, zaplotnjaštvo
- Odabrano je 150 asistenata za djecu s posebnim potrebama u osnovnim školama, a njih 52-oje nije. Javno postavljam pitanje: po kojim su kriterijima birani? Kako objasniti roditeljima da jedno dijete s posebnim potrebama ima asistenta, a drugo nema? Također, krajnje je neprimjereno i pomicanje državne mature u vrijeme nastave. A E-upisi? Krajnja neorganiziranost, cijeli nam razredi “nestaju”, a odgovornost se prebacuje na niže razine. Nadalje: Vlada je 29. kolovoza (?!?) donijela uredbu po kojoj država sufinancira 75 posto prijevoza srednjoškolskih učenika, što je izazvalo kaos na terenu jer je nemoguće u samo nekoliko dana prije početka nastave razdijeliti ostalih 25 posto na lokalnu samoupravu ili roditelje. U konačnici, kontinuirano smanjivanje decentraliziranih sredstava mnoge škole dovodi u funkcionalne probleme - najnovija tragedija s urušavanjem stropa u splitskoj školi govori da se ovim putem više ne može ići dalje.
Da energiju, trud i ono malo znanja što imaju ne rasipaju na treniranje ideološke strogoće, vjerojatno im se školske zgrade ne bi raspadale naočigled svih nas!