Istarski ipsilon se mora graditi! Budući da postoji koncesionar, sve se može razgovorom i dogovorom riješiti, a koliko je poznato resorno Ministarstvo nije nikakve razgovore uopće vodilo u protekle 3,5 godine! - kazao je za Novi list gradonačelnik Novog Vinodolskog (i član nacionalnog Predsjedništva) Oleg Butković nakon najava iz Milanovićeve vlade o neproduljenju koncesije za nastavak gradnje i dovršetka Istarskog ipsilona. Upitna je postala, naime, izgradnja dionice od Pazina do Matulja (dugačke 56 kilometara) i probijanje druge cijevi tunela Učka. 

Dok Milanović i Hajdaš Dončić u predizborne svrhe dovode u pitanje životno važne infrastrukturne projekte za Istru, HDZ ima jasan, rezolutan i nedvosmislen stav - Istarski ispsilon je prevažan projekt i mora se dovršiti!

Kukuriku magle i obmane

Butković je naglasio da se Istarski ipsilon može dovršiti u dvije faze - jedna je od Pazina do Učke, a druga uključuje drugu cijev tunela do Matulja. No, Kukuriku koalicija samo je obećavala i obećavala, a rezultata - ni u tragovima!

- Ne ulazeći u razgovore i dogovore između SDP-a i IDS-a oko izlaska na parlamentarne izbore, naglašavam kako je Kukuriku koalicija u protekle 3,5 godine iznevjerila većinu građana Istre, Rijeke, i otoka jer je obećala izgradnju velikih infrastrukturnih projekata - nizinska pruga, autocesta Križišće - Žuta Lokva itd., u koje spada i dovršetak Istarskog ipsilona. A od svega - ništa nije realizirano! Treba dovršiti Istarski ipsilon, jer Istra to zaslužuje! Budući da postoji koncesionar, sve se može razgovorom i dogovorom riješiti, a koliko je poznato resorno Ministarstvo nije takve razgovore uopće vodilo u protekle 3,5 godine. 

Četiri izgubljene godine

No, nije samo dovršetka Istarskog ipsilona nasušno potreban - većina turističkog prometa u Hrvatsku stiže tom dionicom. Uistinu - snažan i neoboriv argument. Ali vladajući sve to stavljaju „na kocku“ - i bave se jeftinim politikantstvom u predizborne svrhe. Bilanca - četiri izgubljene godine! Butković:

- Smatramo da Istarski ispsilon treba dovršiti iz dva razloga - prvo, Istra je jedna od najrazvijenijih regija i to je neophodno, a i većina turističkog prometa - čak 60 posto - dolazi u Hrvatsku tom dionicom. U Hrvatskoj su se gradile dionice gdje je dnevni promet mnogostruko manji - opravdanost izgradnje Istarskog ipsilona je neupitna. A osim dovršetka izgradnje Ipsilona, treba započeti i projekt nove pruge preko Učke prema Istri, završiti projekt bolnice, što je premijer predizborno aktivirao, kao i projekt Brijuni rivijera. Sve se to nalazi u našem programu. Izgubili smo, nažalost, četiri godine uzalud.