Nove željezničke postaje i tramvaji, produžetak Branimirove, denivelacija prijelaza u Trnavi, Jarunski most, brza pruga do zračne luke… Svi ti projekti mogu dobiti zeleno svjetlo i sredstva i od Vlade i od Bruxellesa, no na Gradu Zagrebu je da pripremi projektnu dokumentaciju. No za to su potrebni i znanje i dobra volja, a mi ih imamo! - zajedno su poručili naš pobjednički kandidat Davor Filipović i ministar prometa Oleg Butković sa Željezničke postaje Sesvete.

Donosimo njihove ključne poruke:

FILIPOVIĆ: Sad je bitno znanje, bitna je podrška Vlade!

U sinergiji s Banskim dvorima i uz pomoć EU sredstava u prošlom smo mandatu obnovili novozagrebački rotor, čime je jug našeg voljenog grada prometno prodisao.

Želimo da Zagreb ide punim plućima naprijed, sad je bitno znanje, bitna je podrška Vlade RH kako bismo rekonstruirali željeznički kolodvor na kojem se upravo nalazimo, završili postaju Sesvetske Sopnice, izgradili i uredili postaje u Sesvetskim Selima i drugdje, riješili pružne prijelaze Branimirova-Trnava i Sajmišna cesta, dovršili produžetak Branimirove ulice...

Fantomski konzultant NE zna i NE može

Zahvaljujući HDZ-ovim amandmanima u Gradskoj skupštini Grada Zagreba, nabavljena su 44 nova autobusa javnog prijevoza i rekonstruiran je rotor, a „možemaši“ i SDP-ovci glasovali su - protiv.

Kako bismo imali grad zadovoljnih ljudi, nužno je ulagati, graditi, a to ne može i ne zna raditi profesionalni prosvjednik i fantomski konzultant Tomislav Tomašević - koji nam, naravno, još nije otkrio koga je to i u kojih tobože 40 država „konzultirao“, kako se sam bio lažno pohvalio.

BUTKOVIĆ: Vidim da je naš Davor spreman poduzeti sve kako bi Zagreb postao istinska metropola!

Doista puno ulažemo u prometnu infrastrukturu glavnog grada Hrvatske, danas smo obišli dio tih projekata.

Pružni prijelaz Branimirova-Trnava treba čim prije denivelirati, no na Gradu je da pripremi projektnu dokumentaciju, a ostalo ćemo odraditi s nacionalne razine jer je za to dostupan europski novac. Da je danas spremna dokumentacija, mi bismo u roku mjesec dana dogovorili sredstva i raspisali javni natječaj za početak radova!

400 milijuna kuna za 75 novih tramvaja

Obišli smo i željezničku postaju Sesvetska Sopnica, projekt koji je krenuo prije godine i pol, a privodi se kraju. HŽ Infrastruktura za nj je izdvojila 25 milijuna kuna. Bitno je znati i da Ministarstvo prometa predviđa 400 milijuna kuna za 75 novih tramvaja u Zagrebu, a na Gradu je, ponavljam, da pripremi dokumentaciju i za brzu željeznicu prema aerodromu i Jarunski most.

Svi ti projekti mogu dobiti zeleno svjetlo te novac i od Vlade RH i od Bruxellesa. A vidim da je Davor Filipović spreman poduzeti sve kako bi Zagreb postao istinska europska metropola!